Jak wygląda proces rezerwacji domku?

Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailowo. Po ustaleniu terminu i liczby gości poprosimy o wpłatę zaliczki (zwykle 30% wartości pobytu). Resztę kwoty można opłacić przelewem przed przyjazdem lub na miejscu gotówką bądź kartą.

Czy na miejscu dostępny jest parking?

Tak, do każdego domku przynależy bezpłatne miejsce parkingowe. Jeżeli przyjeżdżasz kilkoma samochodami, daj nam wcześniej znać – postaramy się udostępnić dodatkowe miejsca w miarę możliwości.

Czy w cenie domku są zapewnione pościel i ręczniki?

Tak, domki są wyposażone w świeżą pościel i ręczniki dla każdego gościa.

Czy w domku jest w pełni wyposażona kuchnia?

Każdy domek posiada aneks kuchenny w pełni wyposażony w niezbędne sprzęty (dwupalnikową płytę, lodówkę, zmywarkę, mikrofalę, czajnik, talerze, sztućce, noże, garnki, patelnię, deskę do krojenia, szklanki, kieliszki, kubeczki..). Dzięki temu możesz samodzielnie przygotowywać posiłki podczas pobytu.

Czy na terenie obiektu jest dostępne Wi-Fi?

Tak, na terenie domków oferujemy bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi.

Jak daleko są domki od Jeziora Solińskiego i plaży?

Domki znajdują się w odległości około 30 metrów od Soliny, w miejscowości Zawóz. Zawóz to świetne miejsce dla miłośników sportów wodnych i rekreacji na świeżym powietrzu, a jedną z największych atrakcji w Zawozie jest przepiękna plaża nad Jeziorem Solińskim

Czy można przyjechać ze zwierzętami?

Akceptujemy niewielkie zwierzęta domowe po wcześniejszym uzgodnieniu. Może zostać naliczona dodatkowa opłata za pobyt zwierzaka.

Jakie atrakcje są dostępne w najbliższej okolicy?

W okolicy znajdziesz wiele szlaków turystycznych, możliwość uprawiania sportów wodnych (np. kajaki, rowerki wodne, żaglówki), wypożyczalnie rowerów górskich, a także liczne restauracje i bary z regionalnymi przysmakami. Dla miłośników zwiedzania polecamy zaporę solińską i piękne widoki na Bieszczady.

Czy na terenie domków można rozpalić grilla?

Tak, każy domek jest wyposażony w grill. 

Prosimy jednak o zachowanie ostrożności i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?

Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00, a wymeldowanie do 10:00. Jeśli potrzebujesz innej godziny przyjazdu lub wyjazdu, daj nam znać – postaramy się dostosować do Twoich potrzeb (w miarę dostępności).

Jakie formy płatności są akceptowane?

Oferujemy płatności przelewem bankowym (zaliczka) , dopłata do całości gotówką lub kartą.

Masz pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi?

Telefon:+48-602-860-003