Kierownictwo Domków będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę  w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Domek wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15.00 do godziny 10.00.
  3. Pobieramy zaliczkę w wysokości 30% kwoty pobytu, którą należy wpłacić przelewem w terminie nie dłuższym niż 4 dni od telefonicznej, mailowej rezerwacji. Rezygnacja z pobytu wiąże się z opłatami: a) Opłaty manipulacyjnej w wysokości 200,00 PLN do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu, b)  15 %  ceny turnusu przy rezygnacji między 29 a 15 dniem przed datą rozpoczęcia pobytu. c)  całej kwoty zaliczki przy rezygnacji między 14 a 1 dniem przed datą rozpoczęcia pobytu  oraz w dniu przyjazdu. W szczególnych przypadkach ( np. pobyt w szpitalu ) rezygnacja rozpatrywana jest indywidualnie.
  4. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu następuje gotówką lub kartą w dniu przyjazdu.
  6. Przekazanie i zdanie Domku następuje w obecności personelu Ośrodka.
  7. Gość powinien określić czas pobytu i uregulować należność z góry za cały okres pobytu.
  8. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych miejsc.
  9. Goście Obiektu podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
  10. Uprzejmie prosimy o wynoszenie śmieci z pokoju/łazienki do kontenera znajdującego się na terenie ośrodka.
  11. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną .
  13. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  14. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Domków powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  15. W Domkach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  16. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe prosimy o odpowiednie używanie w Domkach żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Domku.
  18. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w Domku będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
  19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe i osobiste Gości przebywających na ośrodku zabrania się rzucać niedopałków papierosów do kosza na odpadki, ZABRANIA się palenia papierosów w Domkach.
  20. Przed wyjściem z Domku należy pamiętać o: zakręceniu kranów, zamknięciu okien, zamknięciu drzwi, wygaszeniu świateł, wyłączeniu czajnika i TV.
  21. Właściciele czworonogów – Pies nie może zakłócać wypoczynku wczasowiczów. Zwracamy uwagę, że do Ośrodka przyjeżdżają rodziny z małymi dziećmi oraz ludzie starsi. Pies swoim pobytem i zachowaniem nie może wzbudzać niepokoju i obaw. Pies (nawet najmniejszy) nie może hasać po terenie ośrodka – zwierzę musi być pod pełną kontrolą właściciela. Psa nie wolno przyprowadzać na boisko, plac zabaw , pies musi być bezwzględnie na smyczy. Pies nie może zanieczyszczać terenu Ośrodka. W celu załatwienia potrzeb fizjologicznych psa należy wyprowadzać poza ogrodzenie. W przypadku „wpadki” należy natychmiast usunąć zanieczyszczenie.
  22. Organizowanie imprez towarzyskich ( kawalerskie, panieńskie itp. ) jest zabronione.

Życzymy udanego i miłego wypoczynku